Afbeelding van een fundering van een woning

Service en garanties

Met onze eigen serviceafdeling streven we naar de hoogste kwaliteit service en jouw optimale wooncomfort. Onze opdrachtgevers beoordelen ons al jarenlang als goed tot uitstekend. En dat is precies ons doel.

Service Team

Het Service Team staat altijd voor je klaar, ook buiten kantooruren en in de vakanties. Het team helpt je bij problemen in je huis en zorgt ervoor dat ze zo snel mogelijk worden verholpen. De serviceafdeling is een dynamische afdeling waarop we continu verbetering doorvoeren en processen professionaliseren.

Alle service- en garantieverzoeken komen centraal binnen op ons hoofdkantoor in Rijssen. De servicemedewerkers nemen vervolgens telefonisch contact met je op om een afspraak in te plannen en je zo snel en goed mogelijk te helpen.

Afbeelding van het team van service medewerkers
Afbeelding van een woning waar de kap geplaatst wordt

Keurmerk Klantgericht Bouwen

Wist je dat het gemiddelde aantal opleverpunten (8) bij ons ver onder het landelijke gemiddelde van het Keurmerk Klantgericht Bouwen ligt? Hiermee onderscheiden we ons als het gaat om klanttevredenheid en het beperken van gebreken tijdens de oplevering.

Opleverpunten zijn de tekortkomingen of fouten op het moment van opleveren. Dit kan in allerlei gradaties voorkomen. Van bijvoorbeeld een kras op het glas tot een ventilatiesysteem dat niet naar behoren werkt. Het keurmerk is een initiatief van de Stichting Klantgericht Bouwen en wordt jaarlijks verstrekt. De bedrijven die het keurmerk dragen, leveren nieuwbouwwoningen op met slechts een beperkt aantal opleverpunten.

Servicetest

We controleren onze woningen regelmatig met een warmtecamera, zodat we kunnen zien of er geen warmtelekken zijn ontstaan in de isolatie. De temperatuurverschillen tussen alle plekken worden door de camera omgezet in een afbeelding met kleuren. Blauw staat voor koud en rood voor warm.

Ook onze luchtdichtheidsspecialist test de woningen om te beoordelen of er geen luchtlekken aanwezig zijn. Om een luchtlek op te sporen of om te controleren of een nieuwbouwwoning luchtdicht gebouwd is (QV10-meting), passen we een blowerdoormeting toe. De over- of onderdruk toont de luchtdichtheid aan.

Medewerker van SelektHuis Michel de Graaf
Een kopje koffie tijdens het schetsen van een woning

Garanties

De garantievoorwaarden van SelektHuis zijn helder en praktisch. Ook na het verlopen van de garantietermijn kan je bij ons terecht met je servicevraag en helpen we je aan alle benodigde informatie om het probleem op te lossen.

Heb je vragen?

Service staat elke werkdag voor je klaar! Bel naar 0548 - 537 670 of mail jouw vraag naar service@selekthuis.nl

Meer over SelektHuis

Luchtfoto van de hoofdvestiging van SelektHuis
Hoe het ooit begon
Afbeelding van een woning waar de kap geplaatst wordt
Certificeringen
Service medewerkers van SelektHuis aan het werk
Servicemelding maken
  • Samen bouwen, stap voor stap
  • Onbezorgd genieten van het bouwproces
  • Alle specialismes en kennis in huis
  • Samen bouwen, stap voor stap
  • Onbezorgd genieten van het bouwproces
  • Alle specialismes en kennis in huis
Oeps, niet alle velden zijn correct ingevuld.
Sluit venster

Wist u dat uw browser verouderd is?

Om de best mogelijke gebruikerservaring van onze website te krijgen raden wij u aan om uw browser te upgraden naar een nieuwere versie of een andere browser. Klik op de upgrade button om naar de download pagina te gaan.

Upgrade hier uw browser
Ga verder op eigen risico