Ondanks onze zorgvuldige afwerking is het mogelijk dat er tijdens of na de bouw van uw SelektHuis onvolkomenheden ontstaan. Voor oplevering van uw woning kunt u zich voor eventuele vragen, opmerkingen en of onvolkomenheden bij uw uitvoerder melden. Na oplevering van uw SelektHuis kunt u bij het constateren van mogelijke onvolkomenheden deze via onderstaande digitale formulier servicemelding bij de serviceafdeling melden.

Servicemelding
Het kan zijn dat u meerdere mogelijke onvolkomenheden signaleert. Wij verzoeken u bij elke mogelijke onvolkomenheid volledig en afzonderlijk van elkaar te vermelden via het onderstaande digitale formulier. Zo kunnen wij onze dienstverlening goed waarborgen.
Na ontvangst van uw servicemelding zullen wij uw melding beoordelen op basis van de contractstukken, waar de garantievoorwaarden onder andere onlosmakelijk onderdeel van uitmaken. Op basis van de beoordeling wordt binnen korte termijn contact met u opgenomen, waarbij wordt aangegeven wat de eventuele vervolgstappen zullen zijn.


Aanvullend, door werking van materialen, beschadigingen door gebruik van de woning of door andere oorzaken kunnen servicemeldingen ontstaan die wij niet onder de garantie in behandeling kunnen nemen. SelektHuis stelt het wel op prijs om deze terugkoppeling te krijgen, om herhaling hiervan in de toekomst te voorkomen.
Na het digitaal indienen van uw servicemelding ontvangt u een bevestiging via e-mail op het door u ingevoerde e-mailadres, mocht u onverhoopt tussentijds nog vragen hebben dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via service@selekthuis.nl.
Servicemelding indienen
Let op: Dit gaat alléén over servicemeldingen, dus je hoeft geen opleverpunten aan te geven via dit formulier.