Button Text
Alle veelgestelde vragen

Welke service kan je van ons verwachten?

Wij beschikken over onze eigen service afdeling. Hier worden meldingen direct verwerkt en behandeld. Een medewerker in jouw regio krijgt de melding doorgestuurd en neemt dan contact met je op om te bespreken hoe en wanneer we de melding kunnen oplossen.

Wij doen ons best om jouw ideale vrijstaande woning helemaal naar wens én volgens voorschriften op te leveren. Ook na opleveren staan wij voor je klaar. Wij worden door onze klanten al jarenlang als goed tot uitstekend beoordeeld.

Service team

Wij beschikken over onze eigen service afdeling. Hier worden meldingen direct verwerkt en behandeld. Een medewerker in jouw regio krijgt de melding doorgestuurd en neemt dan contact met je op om te bespreken hoe en wanneer we de melding kunnen oplossen. Wij houden de kwaliteit van onze dienst hoog door in contact te blijven met onze opdrachtgevers, een uitgebreide enquête te houden en deze bevindingen intern op te pakken.

De garantievoorwaarden van SelektHuis zijn helder en praktisch. Ook na het verlopen van de garantietermijn kan je bij ons terecht met jouw service vraag. We proberen je dan op weg te helpen waar mogelijk. Je hebt immers gekozen voor de service en kwaliteit waar SelektHuis bekend om staat. Dat maken wij graag waar. Uiteraard staat het Service Team ook klaar bij calamiteiten buiten kantooruren en in vakanties.

Service- en garantieverzoeken kun je doorgeven via service@selekthuis.nl. Mocht je ons toch persoonlijk willen spreken, dat kan ’s ochtends op telefoonnummer 0548 – 537 670.

No items found.